Facelook

Hemma från skolan nu! Slutade ju vid 11:50 och efter det stack jag till Cafe vasa med Fanny , Nikolina och Sandra. Åt potatisgratäng med rostbiff och sallad , det är något underbart gott. Efter vi suttit där ett tag och snackat så stack jag in till stan med Nikolina och Sandra en snabbis. Kollade lite på vinterjacka och så.

Sen när jag kom hem hade jag fått ett paket på posten. Vad de är får ni se senare. Ni får även se en "facelook" bild idag. Typ första gången jag tar kort med min kamera på länge. Förutom Stockholm då.

Ska fixa en liten sak nu och sen ska jag äta middag och tagga för match i Varberg.





SoChic.se


Kommentarer
Postat av: bbaraaelin

jättefin blogg!:)<3

2010-09-16 @ 19:28:32
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0