explosion

Åh känns som mitt huvud ska ramla av snart. Haft huvudverk hela dagen verkligen. Slog ju mitt huvud massa gånger igår, men de hjälper inte med att jag har slagit mitt huvud i väggen i morse och slagit i huvudet i en spegel på bussen idag. Tror inte jag har någon tur alls idag.

Idag skulle jag ju plugga , men hur de gick med den delen är en annan femma. Jag gick och sov för jag ville känna mig bättre. Men det hjälpte inte. Ska ta och sätta mig och plugga snart får ta och strunta i att jag har väldigt ont i huvudet.

Förlåt att uppdateringen är så sjukt tråkig just nu. Ska försöka hitta något roligt att tipsa om i nästa inlägg så kolla in senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0