Boka hotell: CHECK!

Godmorgon :)
Gud vad jag är seg i min kropp känns som jag skulle kunna sova i typ 20 år till. Men var tvungen att gå upp för jag skulle duscha och plugga men de har jag inte börjat med än. Ska plugga med Fanny sen men jag orkar verkligen inte åka någonstans.

Vi har ett arbete som ska vara klart till Tisdag. Och vi är inte ens klara än. Känner stress och att jag inte vet hur vi ska presentera vårt arbete. ( Vi håller på att starta eget företag fast mer på skoj, dvs vi startar inte de på riktigt ) Men efter tisdagen är de ju ingen mer skola. Blir stockholm ons-fre med skolan sen en extra natt med några tjejkompisar.

Hotellet är nu bokat och vi kommer bo ganska centralt om jag har rätt. Här kommer lite bilder på där vi ska bo.




Kommentarer
Postat av: melanie

inte längre men när vi var små, vi bor nära varandra :)

2010-09-05 @ 16:57:29
URL: http://www.melanies.devote.se
Postat av: melanie

a det gör jag :)

2010-09-05 @ 17:29:56
URL: http://www.melanies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0