Bitch , bitch och bitch

Åh stackars människor som snackar skit hela tiden. Sitter och kollar på 5an när hemmafruar håller på och diskutera , de är ju fan som en jävla catfight. Hur orkar man snacka så mycket skit? Fast tjejer är ju tjejer.

Påtal om skitsnack, varför är det så typsikt att tjejer alltid snackar skit?! Gör vi tjejer de för att vi är osäkra i dem vi är eller vad är de? Om jag får säga vad jag tror de är så handlar nog mycket om avundsjuka eller svartsjuka. Om man ex snackar skit om en tjej och försöker trycka ner någon annan så gör man de säkert för att själv känna sig bättre. Men tro mig , det hjälper inte!

Bara för man säger nått negativt om någon annan blir man inte snyggare eller bättre som person. Snarare fulare enligt mig. För hur en person beter sig kan göra en person ful. Så snacka inte fult för då blir du de , iaf i mina ögon.

Jag kan säga att jag hat haft turen att inte ha kompisar som snackar skit, så tack för att ni finns <3

SoChic.se


Kommentarer
Postat av: lisaafisa

heeeeeeeeelt rätt linda :D

2010-09-05 @ 19:26:30
Postat av: Anonym

Det är sant som du säger att alla tjejer snackar skit, så tro mig, det gör dina vänner med.

2010-09-05 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0