Psykologi prov

Åh vad skönt , första skoldagen av veckan är avklarad. Idag hade vi psykologi prov och det gick la helt okej. Skrev 11 a4 sidor så min arm/hand gör ganska ont just nu. Men hoppas de är värt de iaf haha.

Idag blir det slappa hemma lite och ikväll är det träning. Ska bli gött att träna efter den goa vinsten igår. Och för att göra allt bättre så är det ingen skola imorgon , har bara utvecklingssamtal men de går ju på bara 30 min.

Beställde även precis hem en "klänning" ser den framför mig med ett stort halsband med massa kedjor och andra snygga smycken. Får la se hur klänningen är när jag får den :)

Nu ska jag kolla på top model , puuuuuuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0