Dags för match

God dag God middag god allt lalala :)
Haha snart ska jag sticka iväg och spela match. Är lika taggad som en taggtråd, typ?!
Nja men de ska bli skoj bara lite tråkigt att vi är så få, kommer endast ha 1 avbytare , fast det är la bättre än ingen alls iaf.

Men just nu sitter jag iaf och svarar på massa mail och tjänar pengar haha. Nä men jag har kommit en liten bit på vägen iaf på en sak som jag troligtvis kommer starta som eget företag i 3an. Det går iallafall bra just nu och hoppas affärsiden kommer fungera om 1 år med. Annars tackar man inte nej till de extra pengarna man tjänar just nu. Blir att spara till resa till sommaren.

Nä nu ska jag sluta snacka om massa skit och istället gå och byta om och sedan sticka till matchen. Kan även visa lite saker jag beställt hem som jag väntar på att få i brevlådan.

Halsband och lösögonfransar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan du berätta mer om ditt "företag" ? :) skulle va intressant att läsa om.

2010-10-17 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0