Clothes from H&M

Shoppingsugen?! Det är jag iallafall.
Var precis inne på H&M's hemsida och hittade 2 snygga klänningar och en snygg KILLE, haha. Hmm ska jag fråga ifall dom säljer modellen?

Nä men dessa två klänningar här under tycker jag är väldigt snygga. Gillar skarpt den med massa motiv. Säger party party typ utomlands. Sen gillar jag även stilen på killen. Skulle inte tacka nej till en kille som hade på sig de där. Kanske är lite rockigt men de va snyggt ändå.

Tror jag tar och tvingar med min mamma på stan imorgon, tänker muta henne med att bjuda på restaurang eller nått. Fast jag gör de inte för att muta henne mer för att vara snäll liten flicka (a)
Nu ska jag leta mer shopping på nätet :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0