Video från igår!

Gratisspotify.se

Sry för att jag inte har uppdaterat idag alls. Igår var jag på "grillfest" på kvällen för en tjej som fyllde år och de va ca 70 pers där när vi var som flest så det var ganska skoj. Alltid roligt att träffa nytt folk. Men blev att gå upp väldigt tidigt idag.

Har ju spelat aranäs open idag. Och det är ju en handbollscup utomhus. Det regna ju som bara den förut så planerna blev som alla andra år. Bara lera. Så mina matchkläder är full med torkad lera. Alla såg ut som vet inte vad idag haha , men det är ju ganska skoj. Vi vann även våran grupp så imorgon börjar A-slutspel . Heja på oss (a) och håll tummarna.

Nu måste jag lägga mig så man har energi imorgon. Behöver även orka plugga när jag kommer hem. Vi hörs imorgon. Bjuder på en video från igår och lite bilder från idag på leriga planer.


Vi som grilla innan alla andra kom


Kommentarer
Postat av: F A N N Y

oh sexig jag är bakifrån haha :D

2010-05-16 @ 15:41:25
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0