Spring Fling!

Gratisspotify.se


Helloj! Nu är jag hemma efter en kort dag i skolan och sen några timmar på stan. Har köpt biljett till en fest imorgon. Blir ett gäng som tar pendeltåget till kungsbacka imorgon och röjjer loss. Gissa om jag längtar ;) Ett liv utan fest är inget liv för mig haha

Sen träffade jag och Fanny , Charlie och Joakim. Gick runt lite i stan och så sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Har nyss ätit "middag". Blev 2 GI mackor , 1 ägg och lite ost. Inte så bra middag kanske. Men jag hoppas jag klarar mig.

Nu ska jag byta om och sedan dra hem till Joakim med Fanny. Får se vad som händer senare!



Kommentarer
Postat av: Tobbe

när e den??

2010-05-07 @ 18:32:05
Postat av: Anonym

om du säger till busschafören att det är bråk så är det inte så konstigt att han stänger och åker...

2010-05-10 @ 23:05:47
Postat av: Douglas

men vafan? Ja skulle gått på jävlarna som gjorde det, låter fan inte se nån bli rånad! Inte fan går man därifrån när de e bråk och att nån sånt har hänt :@ skulle ja få tag på dom som råna dig så skulle ja fan slå skiten ur dom, man rånar inte folk, de e så jävla fegt! blev själv ''rånad'' förut, men personen gick på fel person, som ni kanske vet kom ja 1a i en fitness tävling, finns med på omslaget i en fitness tidning. men iallafall, dom kan ju dra åt helvete, dom går inte på folk o rånar dom

2010-05-13 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0