Hemma igen!

Gratisspotify.se

Nu är jag hemma igen från "shoppingen". Fick med mig en Friis & company väska och ett Friis & company linne. Det var verkligen skit sött, så jag är nöjd. Sen har jag ätit en macka med så mår inte illa längre som jag skrev i inlägget innan. That's good.

Så nu ska jag ta och duscha och leta kläder för ikväll. Hoppas man hittar något iallafall.
Kollade även på vädret inför våran resa. Tyvärr kan man inte se vädret för den dagen vi kommer men man kan se till dagen innan. Ser inte detta vädret grymt ut eller?


Kommentarer
Postat av: filippa

kan du inte lägga ut ubilder på det?:) & skriva vart du köpt det o sånt?:) Kram för en braaa blogg

2010-05-29 @ 12:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0