HAHAHA!

Gratisspotify.se

Nu är jag hemma från Aranäs open. Vi vann första matchen så vi gick vidare till semifinal men där förlorade vi tyvärr men Aranäs var faktiskt grymma. Men vi är stolta över att vi kom 3a iallafall. Men nu värker kroppen och jag känner mig bara trött och sliten. Men hoppas sömnen i natt hjälper mig så jag mår bättre.

Sitter och pluggar massa nu med. Tråkiga samhällen , eller är ju inte skit tråkigt men är så mycket så det blir jobbigt. Är ca 100 sidor..

Tänkte visa en video som min pappa filmade igår när han var på 50års fest. De va så att dom va ca 70 pers som var i stan ( vid kungsportsplatsen) och helt plötsligt börjar alla dansa. Min mamma är med i videon och jag tänker inte säga vem haha. För detta är fan pinsamt men skoj haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0