Äntligen kan man känna sig säker..



Tänkte berätta vad som låg i paketet jag fick hem förut på posten. Det var 2 försvarsprodukter från Best buy Sweden. Perfekt för tjejer som är rädda för att vara ute sent på kvällarna. Jag kan säga att jag är en av dom tjejerna som är rädd för att vara ute när det blir mörkt och speciellt efter det som hände förra helgen. Blev ju rånad och en kompis blev slagen. Men det ska INTE hända igen, då ska dom få försvarsspray i ögonen ;)

Så jag fick hem en Försvarsspray och ett överfallslarm.

Försvarssprayen: Man kan stå hela 2-3 meter ifrån angriparen och endå når det fram med en bra och stark stråle. Min kompis har en försvarsspray och hon känner sig säker varje gång hon är ute. Så jag kan säga att jag med kommer göra det. Speciellt för att strålen är så stark så man kan stå en bit ifrån den som försöker göra något. Det mest perfekt måste vara storleken eftersom man kan ha den i sin ficka så man lätt får tag på den.
Läser mer om den här!

Överfallsalarm: Fick även hem ett litet överfallsalarm som man kan ha i sin väska eller i sin ficka. Finns även så du kan ha den på en nyckelring. Sen finns det en liten smart ficklampa på den med. Förutom att den är liten och låter sjukt högt så är den väldigt snygg. Älskar färgen på den.


Så jag tipsar om dessa sakerna från Best buy Sweden. Nu kommer jag känna mig säker ute. Så detta är verkligen ett tips till tjejer för nästan all rädsla försvinner.

Bilder på sakerna. 




Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra saker, har själv en spray och jag älskar den

2010-05-18 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0