sjuk



Godmorgon! Här sitter jag hemma i soffan i min ensamhet, eller jag är inte helt ensam . Jag sitter med feber och hosta ;). Inte fina vänner de. Det är verkligen helt tyst hemma. Min bror är i skolan och mina föräldrar sitter på ett plan påväg till Egypten. Inte lite orättvist ? jag som får sitta här hemma sjuk.

Jag kom även att tänka på att jag knappt vet hur man byter kanal på TVn i vardagsrummet. Fattar bara hur man får kanal 1-9 typ?! . Sen hur man får kanal + och alla filmkanaler har jag ingen aning om. Hoppas min bror vet, annars blir det 2 veckor utan filmkanaler.

Tror jag ska se om jag lyckas äta lite frukost, sen måste jag plugga. Ska även försöka fixa TVn. Eller se på film kanske. Men fattar inte ens DVDn. Visst låter det som jag är teknisk?



Kommentarer
Postat av: HANNAH

Om du går in på asos.com kan du se vad frakten inom eu kostar för jag kan det inte i huvudet och klänningen vet jag inte heller exakt, runt omkring 500 har jag för mig. :)

2010-03-10 @ 18:09:54
URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0