Shopping!

Hej alla där ute! Hur mår ni? Själv mår jag bra fast är ganska trött.
Kom nyss hem har vart och handlat med mamma och pappa sen stack jag till Frölunda Torg med mamma och köpte en present till bästa Fanny som fyller år på söndag. Men måste hitta fler saker. Fast känner mig smått pank nu efter resan men måste köpa mer saker iaf.

Så tyvärr kan jag inte visa vad jag har köpt för annars blir det ju tråkigt för fanny som får se din present innan.
Önska jag var hur rik som helst och kunde köpa en resa utomlands och ta med mig fanny. Skulle vara skönt att åka iväg igen.

vill ha malibu + fanta NU <3 så sjukt gott

Kommentarer
Postat av: Matilda

drinkar med malibu är lätt det godaste man kan dricka! :)

2010-06-16 @ 18:50:17
URL: http://matildaarnesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0