Nu har jag helg

Nu har jag helg. Är ledig imorgon så jag har redan helg. Sen på måndag är det 2 lektioner i skolan sen får jag sommarlov. Wiihoo. Idag fick jag även reda på 2 betyg i skolan. Fick MVG i spanska och VG i Naturkunskap ( ett ämne jag suger i och tycker är svårt så jag är nöjd ) .

Jag och Fanny stack ju efter våran spanska lektion till Café Vasa och åt god mat. Senare drog vi till Delsjön och paddla kanot på idrotten. Vi ägde ju som bara den. Ramla iallafall inte i. Fast vi såg en kille som gjorde de. haha stackare.

Nu är jag hemma och har nyss ätit middag. Blev fläskfile med potatissallad och lite lite grönsaker. Orkade inte skära upp en massa .

Imorgon blir det grymt väder här igen. Eller grymt och grymt. Vi får 22 grader och sol.
Så imorgon blir det att åka ut med båten , och sen senare sticka till stan och växla pengar.

Nu får jag ligga hemma och hosta vidare. Har en sjukt jobbig hosta som inte vill ge sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0