Nu är jag framme..

Nu är jag äntligen framme i Skåne. Eller har vart här ungefär en och en halv timma. Jag tog med min dator men räknade verkligen inte med att jag skulle ha eget internet. Men jag hade turen att min morfar hade en dongel. Sen har han redan bredband här så jag får ha dongel för mig själv hela tiden. Verkligen gött så jag kommer kunna uppdatera.

Imorgon kommer de ju bli bra väder här så då blir det att gå på promenad på morgonen sen blir det sola resten av dagen så mycket som jag orkar. Hoppas inte de blir dåligt väder någon dag för jag glömde min älskade jacka hemma. Känns väldigt tomt utan min jacka men jag kommer överleva.
Vad ska ni göra imorgon då?

I miss spain <3


Kommentarer
Postat av: amanda

den blommga biknin är sjukt snygg!!

2010-06-24 @ 01:47:27
URL: http://aamandawahlroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0