Min nya bikini!

Skön dag idag, eller vad säger ni?
Vaknade upp vid 10 satt mig en stund vid datorn och sen gick jag ut för att sola. Men tyckte det var för varmt så tog istället moppen till hamnen där vi har våran båt och våra båtstugor. Jag tänkte åka dit för jag skulle gå till stranden och sola men fastnade istället på hamnens städdag. Fick kratta en massa och olja in en brygga. Ganska jobbigt faktiskt. Men sen efter någon timma fick man grillad korv och dricka. Så det var värt det.

Efter de gick jag och min mamma och solade en stund. Helt underbart var de, somnade även till. Sen lite innan 4 tog jag moppen hem igen och här sitter jag. Tror jag ska sätta på TVn och sova lite innan middagen ikväll.

Min nya bikini jag köpte igår.




Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken fiin bikini, vart har du hittat den :)

2010-06-11 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0