Läkaren!

Så!
Nu har jag vart hos läkaren. Fast hade oturen att inte få hjälp direkt. Gick in med en sjuksköterska och då insåg hon att hon skulle ha en patient just då. Så jag fick en tid kl 14. Så ska gå tillbaka dit sen. När jag kom hem igen fick jag feber igen med. Usch och fy
.
Och jag håller på att städa mitt rum med. Fy vad tråkigt men blir underbart när de är klart. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Pappa har nyss tagit ut mitt skrivbord så massa saker står på golvet + alla min kläder osv. Dvs ett typiskt stökigt flickrum. Fast man hittar även saker man letat efter.

Aja nu ska jag fortsätta att städa. Hoppas man ser mitt golv snart ;)


Kommentarer
Postat av: Amirem

Heej jag har en veckans blogg tävling pågång och jag undrar om du vill vara med i tävlingen=)

2010-06-28 @ 12:26:54
URL: http://amirem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0