Kanske Bosnien..?!

Gratisspotify.se

Fanny frågade mig nått ganska skoj. Hon undrade ifall jag ville åka med henne och hennes familj till Bosnien några dagar efter vi kommer hem från Spanien. Men de är inte 100 att dom ska åka så vi får se om de blir av. Men skulle vara skoj med 2 resor med bästa kompisen under 1 månad. Eller vad tycker ni? Synd bara att jag inte jobbade innan och fick min lön. För jag behöver pengar.

Sen kommer vi även åka till Kroatien ( om vi åker överhuvudtaget ), så blir ganska många länder. Vi kommer isånnafall bila dit så man åker ju igenom ett par länder.



Kommentarer
Postat av: Dina Marley Rogonja

Den första bilden är min hemstad(:

2010-06-07 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0