Fuck my phone

Gaah nu blir jag arg på alla jävla mobiler. För lite mer än 1 månad sen blev ju min älsklingsmobil stulen. Så har fått ta min brors gamla mobil, den ser bra ut för att vara "gammal" så jag blev ju nöjd. Men sen började vissa knappar sluta fungera. Fast 2 dagar senare funkade den som inget hade hänt, dvs alla knappat fungerade. Men nu har mobilen gått sönder så man först inte kunde ha headset och att det var svårt att ladda den. Men nu går de inte ens ladda min mobil. Själva stället man sätter in i laddare är helt löst och åker typ med ut när man tar bort sladden.

Så nu funderar jag på att köpa en ny mobil. Orkar typ inte skicka in den på lagning. För min bror har redan haft mobilen inne på lagning för exakt samma fel innan. Så tänkte lägga upp lite mobiler jag tycker är snygga. Säg gärna till vilka ni tycker är bra/snygga

Samsung s5230

Samsung S3370


Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Det är ju bara gamla mobiler :O köp nåt ordentligt istället eller vänta till juli och köp iphone 4 :D

2010-06-18 @ 02:45:27
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Hej! min mobil, den där LGn, är inget att hurra över, om man bortser från priset. Touchen är seg, det är krångliga menyer och gaanska krångligt att skicka sms. Dessutom är kameran usel, det är extremt lätt att låsa upp telefonen vilket leder till att man lätt råkar ringa upp folk av misstag.

Så nej, köp inte en likadan som jag har. Den rosa i detta inlägg tror - nej vet - jag är mycket bättre!

Måste passa på att säga: vilken fin blogg du har! Läsvärd dessutom!

2010-06-18 @ 13:13:03
URL: http://ellenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0