Förlåt!

Förlåt för jag inte uppdaterade alls igår. Jag kände mig lite väl off med bloggen orkade verkligen inte. Men kan berätta vad jag gjorde igår.

Först vaknade jag upp vid kanske 10 , duschade och åt frukost och sånt. Sen drog jag till Frölunda Torg med min mamma för jag ville kolla lite på REAn. Fick med mig en blus från gina tricot och ett par trosor från new Yorker. Skit söta.

Sen på eftermiddagen blev det att fixa sig och sen på kvällen dra hem till Fanny en snabbis och sen drog vi vidare på Fest. De va en go kväll där. Vissa fick för mycket att dricka men de va bara kul att se på. Jag och fanny var tyvärr tvugna att sticka redan vid halv 1 för våran sista vagn gick då. Fast jag hade turen att min pappa hämtade mig i stan sen.

Så nu är de en ny dag och jag ska snart gå till läkaren och se om de finns en ledig tid åt mig. Puss

sötnosen nilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0