Börjar få panik!

Nu börjar jag nästan att få panik. Känner att jag har otur hela tiden. Igår gick min mobil sönder , jag fick mitt nya abonnemang ( som inte fungerar , jävla tele2) och jag har blivit sjukare. Sen har jag ju ett kontantkort till mobilen nu men de har jag inga pengar på för jag ringde slut dom för jag skulle få mitt abonnemang. Förutom detta fungerar inte min MSN längre. Så har ganska svårt att snacka med kompisar idag. Men tack för att Facebook finns.

Förut när jag var i stan med så tappa jag min lins. Så fick gå runt med 1 lins i ena ögat. Jag har ju verkligen tur hela tiden. Nä nu ska jag vänta på middagen och sen se om Fanny loggar in på Facebook och se om hon ska med på fest ikväll eller inte. Kom och tänka på att de är lite svårt att skriva i min blogg när jag nämner namnet Fanny. Eftersom jag har 3 kompisar som heter de. Men denna gången är de den blonda Fanny. Om nån vet vem de är haha. Kommer kalla henne för Fanny n i bloggen nu :)


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Linda,



Vi på Tele2 hoppas att du har fått igång ditt mobilabonnemang med oss nu. Om det inte kommit igång får du gärna mejla mig ditt mobilnummer så ska vi kolla upp vad som orsakar detta.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-06-21 @ 11:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0