Hemma från Grekland!

Nu är jag hemma från Grekland! Eller kom hem igår kväll men orkade verkligen inte uppdatera. Sen lyckades jag inte få in bilderna på datorn så är ju tråkigt att blogga utan bilder. Men har iaf partybilderna på datorn eftersom jag hade dom på min vanliga kamera.

Jobbiga hårddisk , datorn reagerar ju inte att den är ikopplad. Men ska försöka snart igen så får se om jag lyckas få in lite bilder.

Men min resa har vart underbart. Jag har solat, badat , festat, slappat och bara druckit goda drinkar och massa shots. Vi har haft underbart väder varje dag. Inte ett enda moln över oss någon gång. Bara 1 litet moln över ett berg någon gång. Men inget över oss. Så vädret var fantastiskt.

Nu blir det att äta min första frukost/mat i sverige på lite mer än 1 vecka. Hoppas det är gott. Men vi hörs sen. Ni får även lite bilder från resan nu. Men bara partybilder.







Kommentarer
Postat av: polkagris

vad skönt du måste ha haft det :D



fina bilder.. :P allt bra med dig ? :)

2010-07-07 @ 15:26:56
URL: http://emmiiz.devote.se
Postat av: Julia

Åh vad härligt, älskar grekland! :)

2010-07-07 @ 20:32:33
URL: http://www.juliiawiik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0