Helgen!

Som ni märker är jag sämst på att uppdatera. Finns inget att skriva som är intressant under vardagarna eftersom jag jobbar då. Men kan istället berätta om helgen. För den är ju lite intressantare.

I fredags så träffade jag Fanny i stan. Vi skulle dra till en krog men allt blev lite fel så vi kunde inte komma in. Så jag och Fanny satt vid hamnen snacka lite och sånt. Stack hem ganska tidigt då , kom hem runt 12.

Sen på lördagen var de planerat att de skulle bli fest , men allt fuckade sig. Fast blev bra till kvällen. Stack hem till Philip med lite människor. Drickan kom fram och allt blev nice. Det blev massa dans, snack , promenad och allt man kan tänka sig. Sen runt 1 träffade jag Fredrik så stack vi hem till honom och så sov jag där. Sen vid 14 vaknade vi dagen efter , vi la oss halv 7 på morgonen så man var jäävligt trött och de känns nu med kan jag säga. Sen efter de stack jag hem och bara slappa hemma
.
Så nu ska jag ta en dusch och se om nått händer. Annars blir de la att sova så man är lite piggare på jobbet imorgon.

Är sugen på bio..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0