Gott ar livet!

Sitter just nu pa en pool bar , sag att dom hade dator men har inte lang tid kvar. igar drog jag in till laganas som ar party staden har. Festade med 8 tjejer och killar fran england. 2 av killarna jag traffade dar va saaaaa snygga. Omg dreggla , ross hette en av dom . Mums pa honom. Sa igar var vi pa en bar tour. man gar runt pa olika barer och med en skit stor grupp. Sa man far ett nummer. Sa pa varje bar kor dom lekar och massa saker och nar man gar in pa baren far man gratis dricka . Kan saga att kvallen var mer an grym.

Hit vill jag latt tillbaka. Och idag lag vi pa en strand dar de kom 2 stora partybatar. Sa kom ca 100-150 festande ungdomar till stranden. De va javligt skoj. Men nu ska jag ta och ata natt smatt sen bada i poolen igen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0