Godmorgon ! - Gothia cup

Åh jag är sämst på att uppdatera eftersom jag blir så trött av mitt jobb.
Men igår var jag på Torget med mamma och shoppa lite. Fick med mig 2 klänningar hem och sen ett linne som är långt nästan som en klänning. Alltid skoj att shoppa lite :)

Sen senare träffade jag Fanny i stan. Vi gick runt i affärer , vid heden , avenyn och lite sånt. Sen åkte vi till 4 gott och köpte godis innan vi stack hem till henne och kollade på OTH och käkade räkmacka. Sen på kvällen stack jag hem.

Lite roligt med Gothia cup nu. Kommer ju massa från olika ställen i världen. Som igår kom de fram 5 killar från Marocko till mig när jag väntade på bussen. Dom frågade om dom fick ta kort med mig och jag sa okej. Så alla ville ta kort ensamma med mig. Dom höll typ om mig , pussa mig på kinden och olika. haha de va pinsamt kan jag säga. Speciellt när det står massa människor och kollar på. Men var ändå lite skoj. Men allt var la för jag är blond haha :)

Tror detta är laget som några av killarna spelar i som kom fram till mig igår xD
(bilden kommer från gothiacup.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0