Vinst!

Åh jag är så sjukt sugen på glass. Någon som vill komma hem med det till mig? (a) då blir jag lycklig :D . Men får la ta och äta en frukt eller nått. Inte så att man vill ut i detta jobbiga vädret och slå ihjäl sig :/

Förut spelade vi match iallafall, och vi vann :) . Vi spelade mot en tjej i min klass så blir ju roligare att vinna då, iallafall för att våran match gick sämst sist vi mötte dom. Sen kom jag hem duscha och åt middag. Köpte även hem en klocka från internet.  Blev en svart playboy klocka , så nu längtar jag bara tills jag får den (a)


Kommentarer
Postat av: josefine

vart hittar du alla dina klockor ? :o

2010-01-31 @ 21:40:46
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: shirre

Hej!



SÅg att du har ett stort intresse av trender från röda mattan.

Kika in på min blogg där jag säljer kläder inspirerade från röda mattan. Bla. Kavaj i Olsen-tvillingarnas stil, partyklänningar med öppna ryggar från nelly.com, reaggebyxor osv.

KOntakta mig vid intresse



shirretranings.blogg.se

2010-02-01 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0