Shoppa på rasten!

Nu har jag vart hemma en stund från skolan ligger i soffan och ser på tv. Ska snart försöka sova med. Idag började ju skolan. Började 09:40 med engelska. Det ända vi skulle göra var att låna en bok och starta en blogg. Men de har jag inte gjort än. Så efter jag lånade en bok åkte jag och fanny till paprika. Sen efter det shoppade vi lite. Fick med mig ett par leggins hem med nitar på. Skit snyggt , skulle köpa lackleggins med nitar på med men de blir nog en annan dag.  Jag är iaf nöjd med mitt köp.

Nu ska jag sova . Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: linnea

åh gud vad snygga, var hitta du dom? :o

2010-01-15 @ 16:57:28
URL: http://lineaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0