Nu har jag vart duktig ;)

Nu är jag äntligen hemma från gymmet. Känner mig väldigt duktig faktiskt. Jag körde först 30 min spinning och sen 30 min s-core. Efter det joggade jag i 30 min och sen vibrationsträning och strecha. Sen blev det hem och äta 2 goda mackor till frukost och ta en dusch. Så nu sitter jag här i min mjuka säng med nyduschat hår och kropp och känner mig stolt.


Hoppas jag inte får världens träningsvärk i morgon. Skolan börjar ju och vi har första handbollsträningen på ca 1 vecka. Och träningen kommer bli hård för det är sista och första träningen innan match på söndag. Tror inte heller många i laget kommer ha kondition. Eller vad tror ni efter juluppehåll?
Vi tränade ju förra veckan men då hade ingen kondition för vi hade inte tränat på 2 veckor innan de.

Imorgon blir det att träffa klassen igen!

Spelexperten.com - Spel i mängder!

Kommentarer
Postat av: TB

Hej, jag vill gå ner i vikt till sommaren, jag undrar hur många gånger i veckan jag ska gå till gymmet & i hur många timmar jag ska träna & vad är det jag ska träna på för att gå ner i vikt ? :)

Vet inte om du kan svaret men jag frågar ändå xD

2010-01-06 @ 15:10:53
Postat av: caroline

Duktigt! :D

2010-01-06 @ 15:32:02
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/
Postat av: jenny

så härligt :)

2010-01-06 @ 19:23:17
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0