Lyckas inte äta..

Åh vad jobbigt, dom senaste 2 veckorna har jag inte haft mycket matlust. När det gäller middag kan jag äta helt okej , men jag klara inte äta så bra med frukost hemma. Bara hemma hos andra. Så nu har jag inte ätit sen klockan 6 igår. Kanske inte så jättelänge, Men jag är skit hungrig men har inte lust att äta. Kan gå in i köket och bara kolla på kylen och sen gå , eller så går jag någon annan stans . Mitt senaste försöka att ta nått i köket slutade med att jag hämtade posten ist.

Varför kan jag inte äta? , men min mamma är sjuk så jag kan vara smittad men vet inte :( , har ju huvudvärk och mår illa. Men nu ska jag sluta och klaga och leta bra saker i mitt liv ist. För mycket känns fel just nu....


Siter iaf på min gamla dator . och hittar massa gamla bilder.













Kommentarer
Postat av: Isabelle ¨ådelid

o va fin header vill ha en son fin header

2010-01-05 @ 14:47:22
URL: http://adelid.blogg.se/
Postat av: hannaa

söta bilder (:

2010-01-05 @ 17:59:57
URL: http://hanniizhzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0