Laserdome

Halloj snyggingar!
Idag har jag vart i skolan igen. 06:25 ringde klockan och det var dags att gå upp. Började 08:15 med samhäll och sen hade jag matte. Och 10:55 slutade dagen med lunch. Så vi käkade på sibylla. Vi blir även hämtade av en minibuss men dörren vi ska in genom hade fryst fast. Så alla fick klättra in genom bagaget och sätta sig i bilen. Säger bara hahah. Jag fastna med rumpan upp i vädret och fötterna i taket. Jag är så smidig.


Men efter vi slutade stack jag hem till älsk. Vi kollade på film den där panarama activity eller vad den heter. Väääldigt läskig. Sen senare stack jag hem en snabbis och snacka ihop mig med kompisar om att köra laserdome. Men sen när vi kom dit sa dom att det va fullt. Så vi blev sjukt sura. För vi hade ringt på dagen och frågat om vi behövde boka men då sa dom nej och att det var att komma dit.


Men vi åkte tillbaka till stan och satt oss på Donken. Men jag var duktig och köpte inget (y) , Sen tog vi bussen hem och fick gå i den hemska kylan igen. Men nu sitter jag här i soffan och försöker värma mig. Ska kanske se på film , eller sova lite. Vi får se :)




DrLove.se


Kommentarer
Postat av: caroline

SV: haha ja verkligen! :P vi får göra det nästan helg istället :D

2010-01-09 @ 11:42:35
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/
Postat av: evelina

vilken härlig blogg du har :D

2010-01-13 @ 23:14:04
URL: http://http://eevelinab.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0