Jag klarade det!

Nu är jag hemma från skolan. Säger bara Gött :D klarade livräddningen förut. Det var inte så djupt så fick inte så ont i öronen + att jag lånade sexiga simglasögon av en kompis. Så jag Jennifer och Julia var sexiga förut. Ohyeeeah ;)

Förut vi lunchen var jag och Fanny lite smarta. Vi gick till Pizzerian använde ett av våra matkort för att köpa en pizza att dela på . Så satt vi oss ner , sen kom Jakob och hans kompis Dennis så snacka vi om allt möjligt. Skratta som fan åt vissa saker så jag och fanny skämde la ut oss. Men vi är vana. Efter gick vi iaf till ett Café och köpte varsin smoothie för det andra matkortet. Gott gott. Så tog vi bussen till idrotten. Och nu är jag hemma ska precis träna. Men är för trött och sur.


Kommentarer
Postat av: Feliciah♥

Hejsan! Haft en bra dag? :)

2010-01-21 @ 21:47:06
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0