Godmorgon!

Åh herregud vad gör jag uppe? Klockan 10:00 ringde min mobil och då var det dags att gå upp , även om det inte var lätt. La mig ca halv 5 i natt och så är jag uppe nu. Men jag ska snart till gymmet med en kompis. Vi ska träna lite vibrationsplatta och sånt. Dags att skaka lite rumpa ;) och skaka bort celluiter och sån skit.

div>
Men jag tror seriöst jag somnar i tangentbordet snart. Men det får jag inte för jag ska träffa min kompis om 30 min. Jag har inte ens letat fram kläder , borstat tänderna eller nått. Hur ska detta gå? ...

Det är de här som är bra med vibrationsträbning
  • Ökad ämnesomsättning
  • Ökad muskelstyrka och explosivitet.
  • Reducerar celluliter.
  • Ökar rörligheten i senor och muskler.
  • Förbättrar koordinationen och balansen.
  • Ökar bendensiteten.
  • Förbättrar blodcirkualtionen, sänker blodtrycket.
  • Sänker kortisolhormonnivån (stresshormonet).



Vänta med räkningarna, få pengar över till annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0