Får ställa klockan..

Japp som rubriken. Imorgon måste jag ställa klockan . För 11:30 ska jag sitta på en cykel på gymmet och köra 30 min spinning och direkt efter de 30 min s-core. Om jag har energi efter blir det att springa på löpbandet och träna på vibrationsplattan.

Sen snabbt hem och duscha och sticka hem till älsklingen. Vi firar 18 månaders dag, dvs 1 och ett halvt år. Helt underbart är de , och vi har vart tillsammans väldigt länge nu. Vi ska möblera om lite + ha en tjockis dag. Äta massa onyttigt och sånt. Sen på torsdag börjar jag skolan . Sörj gärna med mig .
Är det någon mer som börjar på torsdag?





Gullig grej min pojkvän skrev i metro för ett tag sen. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0