Äntligen fått sova ut!

Godmorgon , nu är jag ganska glad att jag äntligen har fått sova ut. Den senaste veckan har varit väldigt speciell när det gäller att sova . Eller jag har snarare inte vart så duktig att lägga mig i tid under skoldagar. Som ex i onsdags så la jag mig halv 2 . Inte det smartaste precis (n) .  Idag var första gången jag fick sova ut på kanske 2 veckor. Men det sega är att jag är förkyld och jag har match senare. Så ska snart springa iväg och hämta lite tabletter som ska motverka förkylning lite.

Sen nästa skolvecka kommer bli grymt skön. Går bara mån-ons sen torsdag och fredag är det studiedag. Gött eller vaddå? ;) Aja nu ska jag iväg och leka med systemkameran. Har ett objektiv eller vad de heter på för 33 000 kr. Så hoppas inte jag tappar kameran , då mår jag dåligt ett braaaa tag ;/

funderar även på att klippa mig. Vill ha ungefär samma lugg som på bilden :) , tror ni det skulle bli snyggt? :)



Allt om lån


Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

kommer nog bli snyggt!:d

2010-01-31 @ 13:27:14
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0