18 månader av underbar kärlek!

Kom nyss hem från min älskling! Vi firade våran 18 månaders dag. Vi skulle feta oss så vi åt godis och glass som älsklingen köpte ( gott med ben & jerrys) Vi kollade även på tv och mös en stund. Så underbart att bara ligga i sängen och hålla om den personen man älskar mest.

Så nu har jag och Julius vart tillsammans i ett och ett halvt år. Och jag är så grymt kär. Jag har hittat en perfekt pojkvän. Det bästa som finns är att veta att den man älskar , älskar en tillbaka. Bli pussad  av , blir kramad och massa sånt. Det är kärlek! , Precis vad vi har.

Nu ska jag snart fixa mig och sova. Imorgon 09:40 sitter jag i skolan... snark....

en bild från när jag och julius hade vart tsm 1 vecka.



Din modesök online - Jollymolly.se

Kommentarer
Postat av: Karina Rodriguez

grattis till er!



men du måste väl ha köpt de från en hemsida? ...

2010-01-07 @ 14:11:50
URL: http://pulentita.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh men grattis:) Jag och min pojkvän har också 18 månader, fast idag!

2010-01-08 @ 18:44:55
URL: http://annaek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0