Ullared med Fanny!

Gassh vad jag är trött. Inte lyckats sova så mycket i natt. 2 personer i en 90 säng = trångt haha :)
Som ni märker så uppdaterar jag inte ofta, har inte lusten till det just nu. Men nu skriver jag lite iaf (a)

Igår var jag och Fanny på Ullared och skulle shoppa lite. Eftersom vi åkte tidigt på morgonen så sov hon över hos mig. Och på kvällen innan vi åkte till Ullared lekte vi med min cam + min kamera. Så ni får kanske se lite bilder där vi är en aning oseriösa. Dagen slutade med träning sen hem till Benjamin och så sov jag där.

Och idag har jag då vart med Benjamin på morgonen , sen Fanny en stund i stan. Och på kvällen spelade jag match. Tyvärr förlorade vi :( . Men det var bara med 3 bollar och det var mot serieledarna i Etta serien. Det laget är även med i Final steget i SM. Så det var en bra match.


sitter med en ansiktsmask nu med. Fast bilden är tagen igår!
Lite cam bilder från när Fanny sov hos mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0