Lov , fyfan vad skönt!

Åh :D Nu har vi ÄNTLIGEN LOV! Nu har man väntat enda sen jullovet. Så nu på lovet fyller jag år med :D så woohoo :D Och imorgon blir det att festa. Ska fira Josefine som fyllt 17 och Angelica som fyllt 18. Så ska festa med massa gamla kompisar , ska bli sjukt skönt.

Idag var ju som sagt sista dagen i skolan. Och vi hade matte prov , gick väldigt bra tror jag , och hoppas (y) Vill ha MVG annars blir jag lite sur (a) . Nä men jag satsar på högt betyg i matte det är därför jag kan bli sur om jag får VG.

Men nu ska jag fira att det är lov och kanske köpa lite godis, ska i alla fall till torget med Victoria. Ska in på din nya affären New yorker. Var senast i den i Tyskland och där älskade jag den. Men nu måste jag gå , vi hörs ;D


Kommentarer
Postat av: sanna

hej, väldigt fin blogg du har :)

jag har en fråga, haha märkte att du sminkar dej väldigt bra, så vad använder du för bassmink? märke o så :)

ha en bra dag !

2010-02-17 @ 12:07:06
URL: http://sannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0