in school

Hellloooo! What's up? ;D Sitter nu i skolan och har engelska lektion. Men sitter i korridoren i en soffa med Fanny. Längtar tills det blir lunch då ska jag och Fanny till paprika i nord stan och äta god mat och kolla på roliga människor som går förbi. Det är nått som är typiskt oss. Ska äta en baguette med kyckling och kräftstjärtar , mumsigt ;)

Idag blir en dag med slapp och plugga efter skolan. Sen kommer även ett nytt avsnitt av Glamourama upp idag. Så klockan 18:00 blir det att sitta vid datorn och glo på serien.

Men nu ska jag och Fanny sitta och prata om snyggingar och ögongodis. 



Kommentarer
Postat av: Lai

Får jag gå med och äta?

2010-02-24 @ 12:59:00
Postat av: Samuel

Jag är bög <3

2010-02-24 @ 13:01:19
URL: http://sammiiee.blogg.se/
Postat av: amanda

Vilken mysig blogg du har!:D

2010-02-24 @ 14:55:47
URL: http://amandaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0