Bejeweled Blitz

Åh sitter här och har Naturkunskap. Men jag och fanny sitter och spelar Bejeweled Blitz hela tiden. Man kan verkligen inte sluta. Fast jag har lyckats stänga av spelet men Fanny är fast. Tjatar på henne men hon kan verkligen INTE sluta.
Eller jo nu.. ett mirakel. Hon slutade.
Mina ögon är sjukt trötta så orkar inte ens skriva mer nu. Vi hörs snyggingar ;D

Glömde säga att vi har ju samlat in pengar med skolan till Haiti. Och vi hade 40 bössor på hela skolan , men fannys och min bössa kom 2a av alla bössor. Så vi var grymma att samla in pengar :)


Kommentarer
Postat av: T h e r e s e ♥

Fett snygg bloggdesign! :D

2010-02-03 @ 20:35:53
URL: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0