Livet är inte som en dans på rosor!

Denna dagen kan verkligen ta och slänga sig i väggen. Verkligen allt har gått fel och allt gör mig bara besviken på mig själv och irriterad. Tack och lov har man goa vänner som gör att man bara kan skratta och glömma av alla problemen för ett tag. Fast detta är nog bara en otursdag får vi hoppas på.

En av sakerna som har hänt mig idag är att jag halkade ner för en hyfsat brant backe så jag gled ner liggandes för backen. Fick massa snö innanför byxorna och byxorna var en aning blöta + med gräsfläckar. Men detta var något man bara skrattade åt , men är fortfarande otur. Eller är de bara sån jag är?! Jag är ju faktiskt ganska klumpig av mig.

Nu ska jag ta och sova och hoppas jag vaknar upp på en bättre sida imorgon med mer tur.



såhär såg jag ut idag, hmm ska vi säga dagens facelook?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0