Klänningen har kommit

Äntligen har klänningen jag beställde från nelly kommit. Jag gillade den skarpt kan jag säga.
Slutsnackat om klänningen, idag var en ganska kort och onödig dag i skolan. Började 12:10 med information och layout. Ganska onödig lektion eftersom vi gjorde klart en liten uppgift som man lika gärna kunde gjort hemma. Sen slutade den lektionen tidigt, ca 1 tim och 45 min innan nästa lektion och lektionen efter var bara en föreläsning om volontär arbete i el salvador. Men slutade ca 10 i 4.

Köpte även en biljett till Sabinas 18års fest, kommer bli grymt ca 250 pers bjudna och de kommer vara på berg 211. Beställde även lite dricka så man inte behöver bära med sig för mycket. Så nu kommer det bli grymt i slutet av året och början av 2011.

Dags att lata sig nu eller dra till gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0