Regn regn regn...

Regnet bara öser ner och så kommer det fortsätta att vara för ett tag. Hösten är ju här nu! Fast något som är härligt är massa mysiga kläder , fika med kompisar och bara ligga hemma och mysa med en härlig film. Tror de jag kommer sova rätt bra i natt , är redan lite trött + att de regnar ute så de blir mysigt.

Imorgon är det skola igen. Men kommer uppdatera från skolan eftersom vi har egna datorer som vi sitter med under lektionerna. Ganska skönt när man är sjukt uttråkad men samtidigt inte bra för man kan aldrig koncentrera sig på lektionerna. Hmm , tror faktiskt datorn gör skolan värre för mig. För dom ämnena jag har MVG får vi inte ha datorer under lektionerna utan att dom säger till. Haha vilket sammanträffande, kanske dags att använda datorn mindre?!

Aja nu ska jag fixa lite inför imorgon och sen sova. Puss

sugen på att feeeesta ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0