NRJ in the park!

Hej och förlåt för jag inte har uppdaterat på ett tag. Men har verkligen inte orkat när jag gått i skolan. Energin har vart på noll och mina eftermiddagar har spenderats mest i stan. Fikat , shoppat och bara kollat runt i affärer.

Men idag var jag på NRJ in the park. Stötte på en del kändisar som ex, Paow , Hugo rosas , Rosanna , Yousef , Bobby , Rabi , Eddie och Andreas wijk. Rätt skoj när det händer mycket i stan nu. Var faktiskt helt okej på Nrj , men skoj att man träffade massa kompisar och sånt. Och imorgon blir det grill och fest med massa kompisar med.

Nu tror jag faktiskt jag ska lägga mig snart. Har sovit väldigt lite senaste tiden. Får skylla på den jobbiga skolan. Men vi hörs puss

två gamla bilder med Paow och Bobby, ser HEMSK ut på bilderna. Men skit samma haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0