Konstig dag!

Så! nu har jag jobbat och tränat. Fast det med träningen blev ju inte som väntat. Kom till hallen med en kompis från laget jag spelade med innan. När vi kommer dit är ingen där förutom våran tränare. Vi satt och väntade på fler spelar i ca 30 min men INGEN förutom jag och Gabby dök upp. Så vi stack ut och sprang själva ist. Säger bara jobbigt att stressa som fan från jobbet för att komma till en träning som inte blir av.

Imorgon är det träning igen fast ännu längre bort. Så måste stressa då med. Men får se hur jag gör. Inte lust att komma till en träning där ingen kommer dyka upp. Nu ska jag chilla framför TVn iallafall. See you

DrLove.se


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin blogg du har :D !<3

2010-08-04 @ 10:40:13
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: melinda .

2010-08-04 @ 16:18:10
Postat av: melinda .

Hej! (:

Din blogg är ssjjuukktt fin! ;o

Kommer nog att läsa den rätt så mkt .

Kommentera min blogg (:

2010-08-04 @ 16:19:22
URL: http://melindaalmasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0