Godmorgon!

Godmorgon cuties! Hoppas ni har sovit bättre än mig. För själv lyckades jag inte ens somna. La mig halv 1 för jag måste börja vänja mig inför skolan som jag börjar i imorgon. Men inte lyckades jag somna iaf. Fick ligga och smsa , läsa på gamla spanska och SO anteckningar från skolan (då har det verkligen gått långt så man inte kan sova om man läser på sånt) + att jag lyssnade på musik och var inne på Facebook på min ipod. Tror faktiskt det var musiken som gjorde mig tröttast. Så senast jag kollade på klockan var den kanske 03:00 och så somnade jag en stund efter de.

Så idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har lite saker som jag vill få gjort men får se hur mycket jag vill och orkar. Men de som egentligen måste göras är att städa rummet, bleka mina tänder och ta fram kläder inför imorgon. Men självklart måste jag duscha och massa sånt med.

Nja nu får jag la ta och käka frukost. Så hörs vi senare, puss

Gud vad jag saknar att festa utomlands och mina resor i sommar. I miss spain and greece. 











Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Linnet är köpt på Tessie :)

2010-08-22 @ 16:51:55
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0