Godmorgon!

Godmorgon sötnosar! Sovit gott? Själv har jag sovit sådär , hade en granne som stod ute och typ sågade med en sån såg som låter skit mycket tidigt på morgonen. Gick upp vid 11:30 för då gick mitt larm på. Klockan 13:00 ska jag träffa min kompis Caroline och vi ska till gymmet. Blir att springa en massa för på måndag börjar min handboll igen och då ska vi träna ute , dvs springa. Fast nått som är jobbigt är att jag har vart förkyld hela sommaren. och nu börjar min förkylning bli jobbigare igen.

Men nu ska jag ta fram mina löparskor och byta om och dra mig till gymmet snart. Vi hörs senare , puss

Fin himmel utanför mitt fönster häromdagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0