Akuten!

Så nu är jag hemma. Har vart med mamma och köpt gymkort sen drog vi vidare till Frölunda torg. Så gick upp till akuten där och fick mitt jack fixat. Slapp sy som tur är men mitt köttsår är fan inte mysigt. Men sen gick jag och mamma in på H&M där fick jag 2 par byxor köpta. Ett par svarta och ett par vanliga jeans blå :)

Alltid lika skoj att shoppa. Tror de blir att använda dom svarta byxorna imorgon, skolan börjar ju då (n) Inte så pep som man säger så. Fast ska bli skoj att träffa alla igen. Miss my classmates. Sen blir tisdagen rolig när man får träffa de nya 1orna. För dom börjar även imorgon men klockan 10 så när vi kommer till skolan är dom nog inte kvar.

Köpte även en av ringarna förut. De blev nr 1. Mitt nästa köp tror jag kommer bli ett par sjukt snygga boots. Kolla på dom här under






Kommentarer
Postat av: josefine

sv: Tack så jättemycket för din kommentar! :)

2010-08-23 @ 07:26:46
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0