Stan igår!

Seg på att uppdatera? svar Ohja.
Tänkte berätta lite om gårdagen. Började med att jag gick upp runt 12 och duschade och sedan gjorde mig i ordning för att åka till stan och träffa Fanny. Efter vi vart i stan en liten stund åkte vi hem till henne. Vi var där några timmar innan vi åkte till stan igen. Runt 20 träffade vi Isabelle , sen kom Julius och Sushi.

Vi drog runt lite i stan ett tag. Vi skulle till ett ställe som heter Aladdin och röka vattenpipa men eftersom vissa av oss var under 18 fick vi inte det. Lite fail. Fast för mig gjorde de inte så mycket skulle ändå inte röka. Duktig som jag är ;)

Sen gick vi till Donken åt lite, och sen vidare upp till Avenyn för vi skulle till en Pub. Men det var mest gamlingar där och 23 årsgräns. Fast jag Fanny och Isabelle gick in för att gå på toa. Och dom som jobbade såg oss men sa inte till oss. Så vi skulle säkert kunna sätta oss där och ta en cider eller Öl. Nu låter vi som gamlingar haha :D

2 bilder inne på toan på Lilla London
Fanny och jag


random kvinna , issa , fanny och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0