Räkmacka och musli

Godmorgon alla söta där ute! Hoppas ni har sovit lika gott som mig. Fast vaknade inte av den bästa drömmen... men skit samma :)
Nu sitter jag i köket och äter frukost. Blev en stor frukost idag. 2 räkmackor och en skål med vaniljyoghurt och musli. Gott som bara den.

Vad som händer idag är inte mycket iaf. Klockan 15 har jag bokat soltid, sen 17:45 har jag handbollsträning. Sen vad som händer på kvällen får vi se.

Tror jag tar och sätter på ett top model avsnitt iaf. Roligt att det är korta modeller den här säsongen. För hur ofta får underbart vackra men korta tjejer chansen att vara modell? Inte ofta , därför gillar jag denna säsongen skarpt.

Musli och räkmackor <3
Goldwell hårvård upp till 35% billigare





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0